Przepraszam was za moją długą nieobecność! Spowodowana jest ona brakiem czasu. Mam nadzieję, że wkrótce tu wrócę. Jednak moja skrzynka pocztowa jest zawsze do waszej dyspozycji: julia.skijumping@o2.pl Pozdrawiam :)

30.03.2017

#33: Domen Prevc

Hej!

Dzisiaj wracam do Was z nowym postem. Sezon dobiegł końca i powoli zaczyna do mnie docierać, że weekendy nie będą już takie same. Niemniej jednak strasznie czekam na te kilka dni wolnego, bo ten tydzień był dla mnie niezwykle ciężki pod każdym względem. 

Wracając do dzisiejszego podpisu - tego pana nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jego styl lotu nikomu nie jest obcy. Choć ma dopiero 17 lat, widać, że można się po nim wiele spodziewać. 
Wierzę, że Domen to przyszłość skoków narciarskich. Tym bardziej cieszę się, że już teraz mogę posiadać jego podpis w swojej kolekcji.

Jak go zdobyć? Nic prostszego! Pisząc przez stronę na facebooku: Saloni Pohistva Prevc. Ja czekałam tylko coś ok.  tygodnia!
W ten sposób zdobyłam też jedną z kartek od Petera Prevca (tutaj: klik)
A tak prezentuje się podpis Domena:




+ pozdrowienia ze Słowenii! :D



Do następnego!

36 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/moim-marzeniem-jest-usyszec-hymn-polski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://ski-jumping-my-life.blogspot.com/2017/03/podsumowanie-sezonu-1617-w-skokach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno wpadnę! :)

      Usuń
  3. Gratuluję!
    Pomimo tego, że niezbyt lubię Domena to naprawdę podziwiam go za jego dyspozycję w tak młodym wieku :)
    Na insta już lecę zaobserwować..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja dokładnie tak samo! Myślę, że insta się spodoba i szybko się rozkręcimy. Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2017/03/krzysztof-dzierma.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki, Saloni już nie wysyłają, możemy seoznowcom podziękować ;) Ale posiadam tę samą kartę, co do Domena nie znoszę go, serio.. 2 spotkania i 2 razy nie był przyjemny...Musi chyba dorosnąć,bo jest po prostu niemiły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dzięki za informację! W sumie to nie dziwie się. Ledwo 'zaistniał' w świecie skoków, a już cała masa fanek. ;/
      Możliwe, że musi jeszcze trochę dorosnąć...

      Usuń
  6. Gratuluję! :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/04/103-vladimir-zografski.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Podpisu! Za każdym razem kiedy go widzę w locie, modle się, żeby wylądował bezpiecznie :p
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Mam tak samo. :) i dziękuję! :)

      Usuń
  8. Brakuje mi go w mojej kolekcji Autografu gratuluje zapraszam w wolnej chwili do mnie http://skok2001.blogspot.com/2017/04/spoznione-podsumowanie-sezonu-20162017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że niebawem to nadrobisz! :D Na pewno wpadnę :)

      Usuń